فرهنگ و هنر

نتایج بنچمارک ردمی K50 پرو پلاس از قدرت بالای این گوشی خبر می دهد

شیائومی ساعاتی قبل خاطرنشان کرد که گوشی های سری ردمی K50 در تاریخ 17 مارس (26 اسفند) رسما معرفی می شوند. مدتی قبل گوشی ردمی K50 گیمینگ معرفی گردید و گویا در این رویداد شاهد معرفی سه گوشی ردمی K50، K50 پرو و K50 پرو پلاس خواهیم بود. حالا یکی از افشاگران نتایج بنچمارک...

27 اردیبهشت 1401

5 جاذبه گردشگری برتر در وین

وین مرکز اتریش، یکی از محبوب ترین شهرهای اروپا می باشد. این شهر توریستی بیشتر جذابیت و تاریخ غنی خود را مدیون موقعیت باشکوه آن در سواحل رود دانوب است. وین قرن ها دروازه بین غرب و شرق اروپا بوده و امروز مملو از شگفتی های معماری، مکان های تاریخی، کاخ های...

23 اردیبهشت 1401

ازدواج دوم شهاب حسینی ، رونمایی از خانواده نو

شهاب حسینی با انتشار عکسی از فیلم جدیدش رونمایی کرد.

21 اردیبهشت 1401

بازدید گردشگران اندونزیایی و تایوانی از ظرفیت های گردشگری کشاورزی تربت حیدریه

میراث آریا/ براساس اخبار واصله، بازدید گردشگران اندونزیایی و تایوانی از ظرفیت های گردشگری کشاورزی تربت حیدریه صورت گرفت.

17 اردیبهشت 1401

فیلم کوتاه دندان گرگ

خبرنگاران : فیلم کوتاه دندان گرگ به قلم و کارگردانی هادی کچوئی ساخته شده است.

16 اردیبهشت 1401

چگونه یک پرواز طولانی را تحمل کنیم؟

یکی دیگر از مسائلی که موجب نگرانی ما در پرواز می گردد، پروازهای طولانی مدت است. در این مقاله با چند راه حل ساده آشنا می شویم تا به یاری آن ها بتوانیم پروازهای طولانی را تحمل کنیم.

12 اردیبهشت 1401

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در کنار خسرو شکیبایی

خبرنگاران : رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، عکسی از خودش به همراه رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل را در کنار مجسمه ای از خسرو شکیبایی، در اینستاگرامش، استوری کرد.

11 اردیبهشت 1401

موزه چارلی چاپلین، مردی کوتاه قامت با عصا و کلاه مشکی، سوئیسبه دنیای چاپلین خوش آمدید

به جهانی چاپلین خوش آمدیدامروز می خواهیم با هم یه سفر کوتاه به جهانی چاپلین در سوئیس ، تنها خانه طنز پردار جهان، یعنی چارلی چاپلین داشته باشیم.

8 اردیبهشت 1401

کتاب های رشد کودک و بازی متن و تصویر منتشر شد

تهران (پانا) - دو کتاب دیگر از مجموعه کتاب های نقد و نظریه ادبیات کودک با هدف نظریه های مربوط به رشد بچه ها، و بعلاوه کارکرد کتاب های تصویری از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

5 اردیبهشت 1401

نقد و بررسی کتاب نگارستان گمشده در هنر فردا

تهران (پانا) - جلسه نقد و بررسی کتاب نگارستان گمشده درباره نقاشی و هنر عصر قاجار، پنجشنبه 21 بهمن ماه در مؤسسه هنر فردا برگزار خواهد شد.

28 فروردین 1401

جاذبه های گردشگری زوریخ؛ پرطرفدار میان کاربران اینستاگرام

زوریخ بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر سوئیس است که در بسیاری از رتبه بندی ها به عنوان یکی از شادترین و مرفه ترین شهرهای دنیا شناخته شده است. زوریخ امروز به عنوان مهم ترین قطب مالی سوئیس شناخته شده است.

27 فروردین 1401

اگر فشار هوای داخل کابین هواپیما کاهش یابد، چه اتفاقی می افتد؟

فشار هوای داخل هواپیما یکی از مهم ترین مسائلی است که در عین این که می تواند بسیار خطرساز باشد، همان قدر هم قابل کنترل است. اما فشار هوا چیست و ما در برابر آن چه واکنشی باید انجام دهیم؟

23 فروردین 1401

10 کاری که در سن پترزبورگ حتما باید انجام دهید

سن پترزبورگ، مرکز امپراطوری سابق روسیه گرچه قدمت زیادی ندارد، اما پر است از بناهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیبا که می تواند هر گردشگری را به مدت چند روز سرگرم کند.

21 فروردین 1401

از باکو چه سوغاتی ای بخریم؟

سوغاتی باکویکی از برترین بخش های سفر به هر جایی، خرید چیزی به رسم یادگار و سوغاتی برای عزیزانمان و یا حتی خودمان است، این موضوع شاید یکی از برترین عادت های ایرانی ها باشد که از گذشته های دور تا حالا در بین ما وجود دارد. باکو مرکز کشور آذربایجان به علت حسن...

15 اسفند 1400

راهنمای سفر به پرو

پرو یکی از مشهورترین و محبوب ترین مقصدهای گردشگری در آمریکای جنوبی است. بیشتر گردشگران برای عبور از جهت اینکا تریل (Inca Trail) و رسیدن به ماچو پیچو به این کشور سفر می کنند. بنابراین بسیاری از آن ها بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور را از دست می دهند. اگر می خواهید...

10 اسفند 1400

مالکیت بیشتر بناهای تاریخی در اختیار سایر دستگاه ها است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، مالکیت بیشتر بناهای تاریخی در اختیار سایر دستگاه ها است.

1 اسفند 1400

لوکس ترین هتل های شمال کشور با امکان رزرو آنلاین

در این بخش شما می توانید از لوکس ترین هتل های شمال کشور، خدمات آنها و امکانات رزرو آنلاین این هتل ها آگاه شوید. با خبرنگاران همراه باشید.

28 بهمن 1400

کشف کپسول زمانی به قدمت 134 سال در آمریکا

فرماندار ویرجینیا در توئیتر خود گفت کارگران جعبه ای شبیه به یک کپسول زمانی یافتند.

24 بهمن 1400

معماری عجیب خانه های لونهام، انگلستان

لونهام، یکی از شهرهای انگلستان است که شهرتش را نه بخاطر معماری مدرن و شگفت انگیز ، بلکه به علت خانه های کج و معوج، نامنظم و عجیب وغریب کسب نموده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا سری به این خانه های خاص بزنیم.

21 بهمن 1400

الهام حمیدی و دکتر زیبایی خوش چهره اش ، کدام زیباتر هستند ؟

خبرنگاران : الهام حمیدی تصویری که در ادامه مشاهده می فرمائید را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

17 بهمن 1400
تعداد: (159)