ادبیات

کتاب های رشد کودک و بازی متن و تصویر منتشر شد

تهران (پانا) - دو کتاب دیگر از مجموعه کتاب های نقد و نظریه ادبیات کودک با هدف نظریه های مربوط به رشد بچه ها، و بعلاوه کارکرد کتاب های تصویری از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

5 اردیبهشت 1401

معماری عجیب خانه های لونهام، انگلستان

لونهام، یکی از شهرهای انگلستان است که شهرتش را نه بخاطر معماری مدرن و شگفت انگیز ، بلکه به علت خانه های کج و معوج، نامنظم و عجیب وغریب کسب نموده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا سری به این خانه های خاص بزنیم.

21 بهمن 1400

آلفونسو کوارون سریال می سازد

تهران (پانا) - اپل سفارش ساخت یک سریال را به آلفونسو کوارون داده است و قرار است کیت بلانشت و کوین کلاین بازیگران آن باشند.

24 دی 1400

نمایش فیلم مستند سرود جمشید

از سوی اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان، ویژه برنامه نمایش فیلم مستند سرود جمشید درباره استاد جمشید مظاهری (سروشیار) همراه با نشست عمومی برگزار می شود.

14 دی 1400

انتشار یک کتاب شعر کودک از آماندا گورمن

به گزارش خبرنگاران به نقل از ان بی سی یوز- آماندا گورمن، شاعر جوان و فعال امریکایی -که بیش از هر چیز برای قرائت شعر تپه ای که ما بالا می رویم در مراسم تحلیف جو بایدن شناخته می شود- به تازگی با انتشار کتاب کودک جدیدی تحت عنوانآوازها را تغییر ده: یک سرود بچگانه...

11 مهر 1400

لزوم تدوین سند راهبردی برای آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد برای تدوین سند باید مختصات سند راهبردی را بشناسیم و اهداف سند سازمان از سند تحول بنیادین تبعیت کند.

8 مهر 1400

همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل

پنجمین قسمت از نشست چهارشنبه های استارتاپی پست با موضوع همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل برگزار می گردد.

4 شهریور 1400

همه ما یک داستان علمی تخیلی درون مان داریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ان پی ار، چارلی جین اندرز یکی از نویسندگان زن داستان های علمی تخیلی در آمریکا به خاطر نوشتن رمان تمام پرندگان آسمان و داستان هایی مثل شش ماه و سه روز به شهرت رسیده است. این نویسنده آمریکایی اعتقاد دارد داستان های علمی تخیلی...

11 خرداد 1400

پکن جواب اظهارات ضد چینی دبیرکل ناتو را داد خبرنگاران

سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری با خبرنگاران، اظهارات دبیرکل ناتو درباره لزوم بازنگری در این ائتلاف غربی به لحاظ کردن تهدیدات چین را محکوم کرد.

18 فروردین 1400

برگزاری نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران تدبیر شایسته ای بود

خبرنگاران - خاویر اوروبیو؛ مترجم زبان اسپانیولی: تجربه شرکت در نمایشگاه بین­ المللی مجازی کتاب برای من بسیار تجربه جالب، جذاب و قابل استفاده بود. من مدتی برای تحصیل در ایران زندگی می کردم و شرکت در نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران جزو خاطرات به یاد ماندنی...

15 اسفند 1399

نظر شاعران درباره طرح طنز کوویدیه

کوویدیه با اقتراح از اشعار شعرای نامی کشور مانند حافظ، سعدی، خیام، شهریار، نیما و بسیاری دیگر از شاعران به زبان طنز، مسافران مترو را به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک دعوت می نماید. حالا نظر شاعران در این باره خواندنی است.

17 بهمن 1399

خبرنگاران طرح های عمرانی دالاهو با 60 میلیارد تومان در حال انجام است

قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار دالاهو گفت: طرح های عمرانی این شهرستان با 60 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است که با سرانجام یافتن آن بسیاری از مسائل مردم منطقه حل می گردد.

8 آذر 1399

امیر مُعِزّی؛ قصیده سرای دربار سلجوقی

ابوعبدالله محمد بن عبدالملک، معروف به امیر معزی، شاعر نامدار ایرانی در سده های پنجم و ششم هجری قمری است.

17 آبان 1399

جرج آر. آر. مارتین از مرگ شاه رابرت در سریال بازی تاج و تخت متنفر است

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده سری رمان های ترانه یخ و آتش در گفت وگوی جدیدش اعلام نموده از نحوه مرگ شاه رابرت در سریال بازی تاج و تخت متنفر است.

17 آبان 1399

بررسی ویژگی زنان پیروز درروز خوش تلویزیون

برنامه روز خوش با مهمانان و موضوعات مختلف ازجمله ویژگی زنان پیروز میزبان مخاطبان شبکه جام جم خواهد بود.

5 آبان 1399

برنده جایزه کتاب اورنج 2020 معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از مجله لیور ابدو-هیئت داوران دوازدهمین دوره جایزه اورنج اثر پیش از شعله های سرخ بلند نوشته گیوم سیر، نویسنده جوان فرانسوی را که در ماه ژانویه و از سوی انتشارات کالمن-لوی منتشر شده بود به عنوان برنده جایزه ادبی اورنج 2020 معرفی...

16 شهریور 1399

مرکز آفرینش های هنری در بافت تاریخی گرگان ایجاد شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به ظرفیت بافت تاریخی گرگان و استقبال هنرمندان استان گلستان، مرکز آفرینش های هنری در این بافت ایجاد شود.

26 مرداد 1399

ماجرای حضور ناتمام امیر آقایی در سریال حریم سلطان ، گفتند برگرد ایران

امیر آقایی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی شنای پروانه درباره بازی در یک سریال مشهور ترکیه ای صحبت کرد.

9 مرداد 1399

قلعه تاریخی شیون، قلعه ای رمانتیک در جزیره زیبای سوئیس

قلعه شیون (Chillon Castle) که در زبان انگلیسی آن را شیلون هم تلفظ می نمایند، قلعه ای رمانتیک در نزدیکی شهر مونترو است و پربازدیدترین بنای تاریخی کشور سوئیس به حساب می آید.

27 خرداد 1399

بهرام قاسمی: کرونا یک ویروس دموکرات نیست

سفیر ایران در پاریس با بیان اینکه بر خلاف تصور، کرونا یک ویروس دموکرات نیست، گفت: بلکه در قامتی کاملا ضد اجتماعی و دیکتاتور، آسیا و اروپا را درنوردید و به آن سوی آتلانتیک رسید.

17 اردیبهشت 1399
تعداد: (22)