کشف کپسول زمانی به قدمت 134 سال در آمریکا

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، فرماندار ویرجینیا در توئیتر خود گفت کارگران جعبه ای شبیه به یک کپسول زمانی یافتند.

کشف کپسول زمانی به قدمت 134 سال در آمریکا

به گزارش وبلاگ عینک پرادا به نقل از یاهو فاینانس، رالف نورثام فرماندار ویرجینیا در توئیتی گفت کارگرانی که در حال برداشتن پایه مجسمه ژنرال رابرت ای لی (Robert E. Lee) در ریچموند بودند، چیزی که به نظر می رسد یک کپسول زمان است را پیدا کردند. فرماندار ویرجینیا عکس هایی از جعبه یافت شده را در توییتر خود منتشر کرد و گفت: این احتمالاً همان کپسول زمانی است که همه در پی آن بوده اند.

گمان می رفت این جعبه احتمالاً حاوی عکسی کمیاب از آبراهام لینکلن، رئیس جمهور سابق آمریکا و بعلاوه بعضی مصنوعات و یادگاری های قدیمی باشد. به گزارش آسوشیتدپرس، اعتقاد بر این است که این جعبه ای است که در مراسم سنگ بنای سال 1887 خاک شده است.

اما پس از اینکه محافظه کاران ایالتی درطول چندین ساعت با احتیاط جعبه را باز کردند، نتوانستند هیچ اقلام خاصی را پیدا نمایند که گمان می رفت داخل آن باشد و در عوض، چند کتاب مرطوب، یک سکه نقره و یک پاکت کاغذی از آن بیرون آوردند.

نظریه ای که در روز های اخیر حاکم شد این بود که این جعبه به وسیله فرد یا افرادی که بر ساخت این بنای تاریخی نظارت می کردند، پنهان شده است. بعلاوه، تحقیقات درمورد کپسول زمان 1887 از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشف کپسول زمانی به قدمت 134 سال در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کپسول زمانی به قدمت 134 سال در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید