آلفونسو کوارون سریال می سازد

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، تهران (پانا) - اپل سفارش ساخت یک سریال را به آلفونسو کوارون داده است و قرار است کیت بلانشت و کوین کلاین بازیگران آن باشند.

آلفونسو کوارون سریال می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر، آلفونسو کوارون کارگردان سرشناس مکزیکی با اقتباس از رمان سلب کننده نوشته رنی نایت سریالی به همین نام برای اپل می سازد. قرار است کیت بلانشت و کوین کلاین بازیگران این سریال باشند.

در این سریال بلانشت در نقش کاترین یک روزنامه نگار مستندساز پیروز برای تلویزیون ظاهر می گردد که شهرتش را برای افشاگری در خصوص اسرار پنهان نهادهای باسابقه کسب نموده است. زمانی که وی رمان یک نویسنده با بازی کلاین را می خواند متوجه می گردد یکی از شخصیت های کلیدی ماجرایی است که امیدوار بود در گذشته دفن شده باشد.

کوارون نویسنده فیلمنامه اقتباسی این سریال است و علاوه بر این آن را کارگردانی می نماید و تهیه کننده اجرایی آن هم خواهد بود. بلانشت نیز علاوه بر بازی تهیه کننده اجرایی پروژه است.

آخرین پروژه کوارون فیلم تحسین شده روما بود که وی به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه کننده، تدوین گر و فیلمبردار آن را ساخت و 3 اسکار برترین فیلم خارجی زبان، برترین کارگردانی و برترین فیلمبرداری را برد. وی در طول دوران کاری اش 6 بار نامزد اسکار شده و برای جاذبه نیز اسکار برترین کارگردانی را دریافت نموده است.

کوارون این پروژه را تحت قراردادی که با اپل در سال 2019 امضا کرد، خواهد ساخت و این نخستین تجربه همکاری وی در این قرارداد است.

این سریال اولین تجربه بازیگری برای کلاین در یک سریال تلویزیونی است. وی یک اسکار برای ماهی ای که واندا نامیده شد دریافت نموده و برای بازی در فیلم هایی چون انتخاب سوفی و سیلورادو شناخته می گردد.

بلانشت نیز 6 بار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و 2 اسکار برای جاسیمن آبی و هوانورد برده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آلفونسو کوارون سریال می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلفونسو کوارون سریال می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید