اخبار صنعت

5 هزار تن برنج تنظیم بازاری در راه مازندران

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: 5 هزار تن برنج تنظیم بازاری در حال ارسال به مازندران است.

25 اردیبهشت 1401

احیای مؤسسات و مراکز علمی کاربردی منحل شده دولتی

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های فعلی دانشگاه، کوشش در جهت احیای مؤسسات و مراکز علمی کاربردی منحل شده دولتی است.

22 اردیبهشت 1401

بازدید گردشگران اندونزیایی و تایوانی از ظرفیت های گردشگری کشاورزی تربت حیدریه

میراث آریا/ براساس اخبار واصله، بازدید گردشگران اندونزیایی و تایوانی از ظرفیت های گردشگری کشاورزی تربت حیدریه صورت گرفت.

17 اردیبهشت 1401

یک هزار میلیارد تومان برای توسعه شیلات در استان هرمزگان اختصاص یافت

تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی گفت در مصوبات سفر دولت به هرمزگان، اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای توسعه فعالیت های شیلاتی در استان پیش بینی شده است.

1 اردیبهشت 1401

رشد 42 درصدی سهم شرکت های دولتی از بودجه 1401 نسبت به 1400

بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه بودجه سال 1401 معادل 22 میلیون و 314 هزار و 79 میلیارد ریال است که رشد 42 درصدی را نسبت به بودجه سال 1400 نشان می دهد.

20 فروردین 1401

این غذاهای خوشمزه اسپانیا را امتحان کنید

غذاهای معروف اسپانیاییحتی شنیدن نام غذاهای اسپانیایی هم وسوسه کنندست! یکی از خوشمزه ترین مقاصد اروپایی همین اسپانیا است، برای اینکه عاشق این کشور شوید یک بار خوردن غذاهای آن هم برایتان بس است. خوب است کمی از غذاها و ذائقه مردم اسپانیا بدانید تا اگر روزی...

18 فروردین 1401

عربستان ESL را با رقم یک میلیارد دلار می خرد؛ عرب ها در پی سلطه بر ورزش های الکترونیک

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، کمپانی Savvy Gaming Group که به وسیله صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) حمایت می گردد، ESL را با قیمت یک میلیارد دلار خریداری نموده است. این شرکت بعلاوه پلتفرم محبوب ورزش های الکترونیکی FACEIT را با قیمت 500 میلیون دلار در...

14 اسفند 1400

در نخستین روز تله کام 1400 در غرفه ایرانسل چه گذشت

نمایشگاه تله کام 1400، صبح امروز رسماً آغاز به کار کرد. ایرانسل با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار نبض زندگی دیجیتال، در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده است.

14 اسفند 1400

نوآوری های بسته بندی برای رشد تجارت الکترونیک در سال 2022

استفاده از نوآوری های تازه در صنعت بسته بندی خصوصا بسته بندی پوشاک و استفاده از ساک دستی آماده و یا جعبه آماده برای بهبود دادن سرعت بسته بندی و پایین آوردن هزینه بسته بندی توانسته سال 2021 را با یک جهش برای خرید بیشتر مشتریان همراه کند. همه گیری کرونا نیز...

12 اسفند 1400

راهنمای سفر به پرو

پرو یکی از مشهورترین و محبوب ترین مقصدهای گردشگری در آمریکای جنوبی است. بیشتر گردشگران برای عبور از جهت اینکا تریل (Inca Trail) و رسیدن به ماچو پیچو به این کشور سفر می کنند. بنابراین بسیاری از آن ها بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور را از دست می دهند. اگر می خواهید...

10 اسفند 1400

سرپرست دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیفات و فناوری مجید مهدویان را به سرپرستی دانشگاه صنعتی قوچان منصوب کرد.

7 اسفند 1400

افتتاح 312 پروژه گازرسانی لرستان در دهه فجر سال جاری

خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 312 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر هزار و سیصد میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

3 اسفند 1400

مستاجران آلودگی هوا، اجاره کاتالیست به قیمت خرید هوای آلوده

کاتالیست یکی از اجزای اصلی خودرو برای کنترل آلاینده هاست. وجود این قطعه که از عناصر ارزشمندی تشکیل شده، برای تثبیت آلاینده ها و قبولی در معاینه فنی ضروری است اما اجاره کاتالیست در بعضی مراکز غیرمجاز گزارش شده است. معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط...

1 اسفند 1400

بحران کم آبی زاینده رود چگونه حل می گردد؟

تهران (پانا) - اکنون بحران کم آبی فقط منحصر به حوضه زاینده رود نیست و کارشناسان می گویند بسیاری از منطقه ها دیگر از جمله کارون، تالاب بختگان، ارومیه و هیرمند درگیر هستند و مشکل کم آبی فراگیر شده و باید راهکاری اساسی برای عبور از بحران در نظر گرفته گردد.

26 بهمن 1400

توفان توییتری آمریکایی ها علیه جو بایدن

شهروندان آمریکایی برای تنبیه و انتقاد از جو بایدن، با به راه انداختن هشتگی در توییتر، به افزایش قیمت ها و قفسه های خالی فروشگاه ها اعتراض کردند.

25 بهمن 1400

اعزام ناوشکن الوند به اولین ماموریت طولانی اقیانوسی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن الوند به زودی به اولین ماموریت طولانی اقیانوسی اعزام می گردد که ماموریتی ترکیبی است.

22 بهمن 1400

معماری عجیب خانه های لونهام، انگلستان

لونهام، یکی از شهرهای انگلستان است که شهرتش را نه بخاطر معماری مدرن و شگفت انگیز ، بلکه به علت خانه های کج و معوج، نامنظم و عجیب وغریب کسب نموده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا سری به این خانه های خاص بزنیم.

21 بهمن 1400

آتش سوزی در تبریز سه کشته برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی سیلندر های گاز مایع در محوطه نمایشگاه کامیون در جاده سنتوی تبریز اطلاع داد.

20 بهمن 1400

دعوت از 17 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال

خبرگزاری خبرنگاران- دومین اردوی تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به مسابقات محبت آمیز ایتالیا، با حضور 17 بازیکن از فردا شروع می گردد.

19 بهمن 1400

عرضه هفت محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده فردا انجام می شود

تهران (پانا) - فروش فوق العاده هفت محصول گروه صنعتی ایران خودرو با تصویب فروش هفتگی خودرو از سوی وزارت صمت، با موعد تحویل سه ماهه، از فردا 21 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد.

9 بهمن 1400
تعداد: (131)