نوآوری های بسته بندی برای رشد تجارت الکترونیک در سال 2022

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، استفاده از نوآوری های تازه در صنعت بسته بندی خصوصا بسته بندی پوشاک و استفاده از ساک دستی آماده و یا جعبه آماده برای بهبود دادن سرعت بسته بندی و پایین آوردن هزینه بسته بندی توانسته سال 2021 را با یک جهش برای خرید بیشتر مشتریان همراه کند. همه گیری کرونا نیز از دلایل دیگری است که اغلب فراوری کنندگان و استارت آپ ها به سفارش بسته بندی در تعداد کم روی آورده اند. در ادامه مطلب به روندها و نوآوری هایی که در سال 2022 برای بسته بندی روی می دهد، می پردازیم.

نوآوری های بسته بندی برای رشد تجارت الکترونیک در سال 2022

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

چرا نوآوری های بسته بندی در سال 2022 به شدت افزایش پیدا می نمایند ؟

این یک واقعیت است که بهینه سازی بسته بندی برای کسب و کارهای مربوط به تجارت الکترونیک و خرده فروشان چالش برانگیز است زیرا عوامل زیادی باید در زنجیره تامین مورد توجه قرار گیرند، مانند هزینه های حمل و نقل، محافظت، تجربه کاری، سرعت تحقق و البته پایداری. با این حال، با تمرکز بر بسته بندی، محرک بیشتری برای نوآوری وجود دارد تا خرده فروشان و برندها را قادر سازد تا هزینه ها را از زنجیره تامین راهنمایی نمایند و به طور همزمان تجربه مشتری خوبی را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید : برترین چاپخانه در سال 1400 کدام است ؟

منظره نوآوری های بسته بندی در سال 2022 چیست؟

منظره همیشه در حال تحول صنعت بسته بندی - تغییرات مداوم در احتیاجهای زنجیره تامین و معرفی تکنولوژی های تازه - به این معنی است که تامین نمایندگان وظیفه دارند تا با این تغییرات همگام شوند و تقاضاهای مشتریان را برآورده سازند. علاوه بر این، به عنوان اهمیت دادن بسته بندی پایدار در صنعت، برندها در حال حاضر در پی راه چاره های بسته بندی کارآمد هستند تا محصول خود را با یک نگاه برجسته نشان دهند و سازمان را به عنوان یکی از ارزش های پایدار معرفی نمایند.

افزایش فروش آنلاین و تحول مداوم انتظارات مشتریان در دنیای امروز، فشار بر کسب و کارهای مربوط به تجارت الکترونیک و صاحبان برند را برای کوشش و مقاومت، بیشتر ترغیب می نماید.

افزایش تقاضای کالاهای آنلاین در سال 2022 چگونه خواهد بود ؟

افزایش تقاضای کالاهای آنلاین در سال گذشته، مسائل تازهی را برای مردم در صنعت بسته بندی ایجاد نموده است. چگونه آن ها بدون فراوری زباله و یاری بیشتر به مسایل موجود، این تقاضاهای آنلاین را برآورده خواهند کرد؟ چگونه آن ها با افزایش تقاضا، به تقاضای رو به رشد برای حفظ محیط زیست پایبند هستند؟

بیشتر بخوانید : اینستاگرام چگونه تاثیر طراحی و چاپ بر بسته بندی محصول را چند برابر می نماید؟!

فروش آنلاین در سال 2022 چگونه خواهد بود ؟

افزایش فروش آنلاین و تحول مداوم انتظارات مشتریان در دنیای امروز، فشار بر کسب و کارهای تجارت الکترونیک و صاحبان برند را برای کوشش و مقاومت بیشتر افزایش داده است. یکی از برترین راه ها برای انجام این کار بسته بندی است. بسته بندی برای تجارتی دارای رشد و سودآوری لازم است.

بیشتر بخوانید : بسته بندی دوستدار محیط زیست چه مزایایی دارد؟

رفتار مشتریان آنلاین در سال 2022 چگونه خواهد بود ؟

اغلب مشتریان آنلاین می خواهند حفظ محیط زیست را در بسته بندی ببینند و افراد بیشتری از نظر زیست محیطی هوشیار باشند. این علت دیگری است که چرا برندها از راه چاره های بسته بندی ناپایدار در حال استفاده هستند. در عوض آن ها در حال طراحی و استفاده از بسته بندی سازگار با محیط زیست هستند که بیشتر آن ها از مواد زیست تخریب پذیر، تتازهپذیر و قابل بازیافت هستند. این امر دروازه را به شیوه های بسته بندی پایدارتر و تکامل نوآوری های پایدار در آینده باز می نماید.

بیشتر بخوانید : بسته بندی پایدار چیست و چگونه به بسته بندی مواد غذایی یاری می نماید؟

بسته بندی - بازیافت در سال 2022 چگونه خواهد بود ؟

بسته بندی - بازیافت - بسته بندی برای یاری به حفظ محیط زیست و رشد کسب و کارهای تجارت الکترونیک؛ در اینجا مهم ترین نوآوری هایی است که می توانند اتخاذ نمایند:

بسته بندی بهتر برای حفظ زمین؛ نوآوری بسته بندی بهتر برای محیط زیست یکی از محرک های اصلی پایداری در صنعت بسته بندی است. این ابتکار تضمین می نماید که ما می توانیم یک راه چاره بسته بندی بسازیم که پایدارتر بوده و بعلاوه به چالش فزاینده زباله - بسته بندی که در محل های دفن زباله و اقیانوس ها منتهی می شوند، بپردازد. علاوه بر این، این نوآوری تضمین می نماید که همه در صنعت بسته بندی مسئول پاسخ به چالش های جامعه و مواجهه با محیط زیست ناشی از اقدامات ناپایدار صنعت هستند.

  • یک بسته بندی که پایدارتر است به چالش فزاینده زباله و زباله بسته بندی که در محل های دفن زباله و اقیانوس ها منتهی می شوند، می پردازد.
  • هدف از این طرح کاهش مقدار ضایعات حاصل از راه چاره های بسته بندی ناپایدار است که باعث فراوری و جلوگیری از این ضایعات می گردد.
  • برترین راه برای رسیدن به این هدف صنعت، وارد کردن قدرت آن ها به مواد زیست پذیر، قابل بازیافت و تتازه پذیر، بازیافت بسته بندی، و طراحی همراه با توسعه بیشتر جایگزین های نوآورانه از سوی متخصصان پیشرو در این صنعت است.

بیشتر بخوانید : بسته بندی سازگار با محیط زیست چقدر هزینه دارد ؟

فرآیندهای تحقق، بسته بندی و حمل و نقل در سال 2022 چگونه خواهد بود ؟

فرآیندهای تحقق، بسته بندی و حمل و نقل به شدت به هم متصل هستند. بنابراین، تغییرات جزیی در طراحی و میزان بسته بندی ممکن است باعث صرفه جویی قابل توجه در قطعات دیگر شده و عملکرد بسته بندی را به خطر بیاندازد. بنابراین، رویکرد نهایی به بسته بندی محصول تاثیر هر تغییر در کل فرآیند را آنالیز می نماید. این باعث می گردد که شناسایی ناکارآمدی در زنجیره تامین که به تغییرات برای سود بیشتر احتیاج دارند، آسان باشد.

منبع: مجله چاپخونه

به "نوآوری های بسته بندی برای رشد تجارت الکترونیک در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری های بسته بندی برای رشد تجارت الکترونیک در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید