ورزش

چو: بنتو از ما خواسته که برای صدرنشینی در گروه برابر ایران پیروز شویم

بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی رویارویی با ایران را سخت دانست.

24 اردیبهشت 1401

سنگدوینی: از عملکرد تیمم در مصاف با سپاهان راضی نیستم، چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان از عملکرد شاگردانش در ملاقات مقابل سپاهان اصفهان ابراز نارضایتی کرد.

20 اردیبهشت 1401

مطالبات شیخ دیاباته پرداخت شد

تهران (پانا) - مطالبات بازیکن فرانسوی سابق تیم فوتبال استقلال پرداخت شد.

17 اردیبهشت 1401

کمترین حق ذوب آهن مساوی بود، می توانستیم استقلال را شکست دهیم

به گزارش خبرنگاران، آخرین ملاقات از هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 19:10 دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های استقلال و ذوب آهن در استادیوم آزادی شروع شد که این ملاقات با رجحان یک بر صفر استقلال به سرانجام رسید. کوین یامگا در دقیقه 54 برای آبی پوشان...

6 اردیبهشت 1401

عربستان ESL را با رقم یک میلیارد دلار می خرد؛ عرب ها در پی سلطه بر ورزش های الکترونیک

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، کمپانی Savvy Gaming Group که به وسیله صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) حمایت می گردد، ESL را با قیمت یک میلیارد دلار خریداری نموده است. این شرکت بعلاوه پلتفرم محبوب ورزش های الکترونیکی FACEIT را با قیمت 500 میلیون دلار در...

14 اسفند 1400

راهنمای سفر به پرو

پرو یکی از مشهورترین و محبوب ترین مقصدهای گردشگری در آمریکای جنوبی است. بیشتر گردشگران برای عبور از جهت اینکا تریل (Inca Trail) و رسیدن به ماچو پیچو به این کشور سفر می کنند. بنابراین بسیاری از آن ها بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور را از دست می دهند. اگر می خواهید...

10 اسفند 1400

لوکس ترین هتل های شمال کشور با امکان رزرو آنلاین

در این بخش شما می توانید از لوکس ترین هتل های شمال کشور، خدمات آنها و امکانات رزرو آنلاین این هتل ها آگاه شوید. با خبرنگاران همراه باشید.

28 بهمن 1400

دعوت از 17 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال

خبرگزاری خبرنگاران- دومین اردوی تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به مسابقات محبت آمیز ایتالیا، با حضور 17 بازیکن از فردا شروع می گردد.

19 بهمن 1400

کاراته قهرمانی آسیا؛ برنز کاتا تیمی به زنان ایران رسید

تهران (پانا) - در ملاقات رده بندی مسابقات کاتای تیمی بانوان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با شکست حریف به مدال برنز رسید.

9 بهمن 1400

سرمربی پارس جنوبی: درگیری ها از طرف نیمکت رایکا آغاز شد؛ آنها آب معدنی پرتاب کردند، فصل بعد برای صعود می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که با برطرف شدن مسائل فعلی این باشگاه، زردپوشان استان بوشهر در فصل 1402-1401 در پی صعود به لیگ برتر هستند.

3 بهمن 1400

قهرمان ایرانی کشتی دنیا راننده اسنپ شد

تهران (پانا) - امیرمحمد بیات که در رقابت های کشتی فرنگی جوانان دنیا در روسیه مدال برنز وزن 130 کیلوگرم را از آن خود کرد، شغل ثابت ندارد و برای گذران مخارج زندگی در میان تمرین های سنگین روزانه، به عنوان راننده در اسنپ کار می نماید.

28 دی 1400

کاکائو به ایران می آید؟

ریکاردو کامارا سوبرال (ملقب به کاکائو) که یکی از مربیان شناخته شده رشته فوتسال در سطح دنیا است، در اواخر آذر ماه سال 1400 به ایران می آید تا کلاس دانش افزایی برای مربیان کشورمان برگزار کند. این کلاس سه روزه در شهر تبریز و به میزبانی باشگاه مس سونگون ورزقان...

26 دی 1400

تکواندوکاران ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021 (4G)، روزهای چهارم تا ششم آذرماه (25 تا 27 نوامبر) با حضور 170 تکواندوکار از 31 کشور به میزبانی ریاض عربستان برگزار می شود.

16 دی 1400

اسلامی: غیبت شجاعی و الهامی به ضرر ماست، دوست دارم دوباره به استقلال گل بزنم

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: فصل گذشته دروازه استقلال را باز کردم و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ دهد.

13 دی 1400

حسن زاده و افضل مربی تیم ملی فوتسال می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، تکلیف تیم ملی فوتسال ایران بعد از بازگشت از مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز تعیین نیست. کمیته فوتسال همچنان بدون رئیس است اما اعضای این کمیته هفته گذشته نشستی را با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برگزار کردند.

11 دی 1400

آلگری: در نیمه دوم اعتماد به نفس مان را از دست دادیم، دریافت 4 گل از چلسی ناامیدکننده بود

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل چلسی را ناامیدکننده توصیف کرد اما صعود شاگردانش به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا را مهم دانست.

9 دی 1400

طارمی برترین بازیکن هفته نهم لیگ پرتغال شد

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته نهم لیگ فوتبال پرتغال برابر توندلا سه گل به ثمر رساند تا تیمش در نهایت با نتیجه 3 بر 1 پیروز از زمین خارج گردد.

6 آذر 1400

اعلام ترکیب فولاد برای رویارویی با پرسپولیس

ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان برای ملاقات با پرسپولیس اعلام شد.

1 آذر 1400

اتفاقی عجیب در لیگ یک؛ یک بازی با حضور تماشاگر برگزار گردید!

به گزارش خبر نگار مهر، پس از شرایط کرونایی که مدتی تمام فعالیت های ورزشی از جمله فوتبالی تعطیل شد، رقابتهای فوتبال تحت شرایط خاصی پیگیری شد که یکی از آنها انجام مسابقات بدون حضور تماشاگر بود. تا به امروز حتی بازی های تیم ملی ایران نیز از این قاعده مستثنی...

29 آبان 1400

یبوست و راهکارهایی برای درمان طبیعی آن

بیماری یبوست از جمله بیماری های گوارشی است که رنج فراوانی به همراه دارد و بایستی هر چه سریع تر درمان گردد؛ به همین علت در این مقاله سعی نموده ایم برترین و رایج ترین راه های درمانی یبوست را به شما ارائه دهیم، با ما همراه شوید.

24 آبان 1400
تعداد: (161)