اخبار سیاسی

سند توسعه کیفی کمی زیارت به روز خواهد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، سند توسعه کیفی کمی زیارت به روز خواهد شد.

3 اردیبهشت 1401

یک هزار میلیارد تومان برای توسعه شیلات در استان هرمزگان اختصاص یافت

تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی گفت در مصوبات سفر دولت به هرمزگان، اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای توسعه فعالیت های شیلاتی در استان پیش بینی شده است.

1 اردیبهشت 1401

رشد 42 درصدی سهم شرکت های دولتی از بودجه 1401 نسبت به 1400

بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه بودجه سال 1401 معادل 22 میلیون و 314 هزار و 79 میلیارد ریال است که رشد 42 درصدی را نسبت به بودجه سال 1400 نشان می دهد.

20 فروردین 1401

لاوروف با وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین دیدار خواهد کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه بیان نمود که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور روز سه شنبه در سوچی با بیسرا تورکوویچ وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین مصاحبه خواهد کرد.

8 اسفند 1400

سرپرست دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیفات و فناوری مجید مهدویان را به سرپرستی دانشگاه صنعتی قوچان منصوب کرد.

7 اسفند 1400

آمازون مرخصی با حقوق کارمندان کرونایی را کاهش داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، به این ترتیب مرخصی با حقوق برای کارمندان این شرکت از 14 روز به یک هفته (یا 40 ساعت) کاهش یافته است.

29 بهمن 1400

هشدار شدید روسیه نسبت به عضویت سوئد و فنلاند در ناتو

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در تازه ترین سخنان خود درباره توسعه ناتو گفت: کوشش های مداوم ناتو برای کشاندن فنلاند و سوئد به مدار منافع و سیاست های فرصت طلبانه اش از دید روسیه پنهان نمانده است.

12 بهمن 1400

احیای 523 واحد تولیدی راکد در استان تهران

خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران گفت: به همت بانک ها و دستگاه های اجرایی ذیربط 523 واحد تولیدی راکد از ابتدای سال 99 تا به امروز احیا شد

10 بهمن 1400

آبرسانی به حرم رضوی مشهد

آب همواره برابر است با آبادانی، مخصوصا در کشوری مانند ایران که اغلب پهنه آن را بیابان تشکیل می دهد. ایرانیان برای برطرف احتیاجهای خود به آب آن را هرجا که بوده جستجو می کردند و به مکان های مورد نظر خود می رساندند. حرم مطهر رضوی نیز از این مسئله بی احتیاج...

4 بهمن 1400

نشست غیررسمی مجلس درباره طرح شفافیت آرا

نشست غیررسمی مجلس دقایقی قبل شروع شد که دستور کار جلسه بحث و آنالیز پیرامون طرح شفافیت آراء نمایندگان است.

26 دی 1400

دیپلمات های آمریکایی باید خاک روسیه را تا انتها ژانویه ترک نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت که مسکو خروج دیپلمات های روس از آمریکا را به مثابه اخراج آنها از این کشور می داند.

17 دی 1400

سرپرست نمایندگی ایران: سفر گروسی به تهران برای بررسی شرایط همکاری های فیمابین انجام می شود

سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی سفر گروسی به تهران را برای گفت وگو درباره بررسی شرایط همکاری های فیمابین ایران و این سازمان برشمرد.

6 دی 1400

شهرداری تهران باید 40 درصد از منابع خود را به مترو اختصاص دهد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش 10 برابری ترافیک تهران در زمان بارندگی و آبگرفتگی اطلاع داد.

7 آذر 1400

نیروهای یمنی یورش عناصر سعودی به تعز را ناکام گذاشتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی کوشش کردند به مناطقی از استان تعز نفوذ نمایند. عناصر سعودی قصد داشتند به وسیله جبهه الضباب خود را به تعز برسانند.

5 آذر 1400

به خطر افتادن زمین به وسیله انسان

اکنون دیگر کاملاً روشن شده است که انسان در حال دگرگون کردن آب و هوای کره زمین، و باعث بالا آمدنِ آب همه دریاهاست. فرض های پذیرفتنی امروزی می گویند که تا سال 2030 میلادی میانگین دمای دنیا یک تا دو درجه افزایش خواهد

26 مهر 1400

لزوم تدوین سند راهبردی برای آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد برای تدوین سند باید مختصات سند راهبردی را بشناسیم و اهداف سند سازمان از سند تحول بنیادین تبعیت کند.

8 مهر 1400

عملکرد قابل قبول دستگاه های اجرایی خوزستان در جذب و حمایت از سرمایه گذار

خبرنگاران/خوزستان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی خوزستان در سال جاری عملکرد قابل قبولی در جذب و حمایت از سرمایه گذار داشته اند.

25 شهریور 1400

حضور در نمایشگاه ساختمان بیگ فایو (The Big 5) را از دست ندهید

نمایشگاه بیگ فایو (The Big 5) بیش از 40 سال است که در حوزه ساختمان برگزار می گردد و فرصت های تازه این صنعت را به فعالان این صنعت در خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا معرفی می نماید. دوره تازه این نمایشگاه، ماه آینده در شهر بندری دبی برگزار می گردد.

8 شهریور 1400

همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل

پنجمین قسمت از نشست چهارشنبه های استارتاپی پست با موضوع همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل برگزار می گردد.

4 شهریور 1400

طرح ملی شهر خلاق باید سمنان را به مرکز سفال هنری ایران تبدیل کند

خبرنگاران/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فعالیت ها و اقدامات در سمنان ،به نام شهر خلاق سفال باید منجر به شناخته شدن سمنان به نام مرکز سفال هنری ایران گردد.

10 مرداد 1400
تعداد: (165)