انتشار یک کتاب شعر کودک از آماندا گورمن

به گزارش وبلاگ عینک پرادا به نقل از ان بی سی یوز- آماندا گورمن، شاعر جوان و فعال امریکایی -که بیش از هر چیز برای قرائت شعر تپه ای که ما بالا می رویم در مراسم تحلیف جو بایدن شناخته می شود- به تازگی با انتشار کتاب کودک جدیدی تحت عنوانآوازها را تغییر ده: یک سرود بچگانه خبرساز شده است.

انتشار یک کتاب شعر کودک از آماندا گورمن

لورن لانگ، تصویرگر این کتاب که پیش از این تصویرگری کتاب از تو می خوانم؛ نامه ای برای دخترانم باراک اوباما را بر عهده داشته است، کتاب نو خانم گورمن را یک کتاب تصویری پرشور و غنایی توصیف نموده است.

خواندن این کتاب برای بچه ها رده سنی 4 تا 8 سال توصیه شده و در حال حاضر هم رتبه نخست کتاب های پرفروش داستان های کودک امریکایی و افریقایی و هم کتاب های کودک ضدنژادپرستی در آمازون را به خود اختصاص داده و در فرمت های الکترونیکی و فیزیکی و هم کتاب صوتی قابل خرید است.

لازم به ذکر است که این اولین کتاب کودک این شاعر جوان امریکایی نیست که در همین امسال منتشر شده است. او در ماه مارس هم چاپ ویژه ای از شعر مراسم افتتاحیه خود را منتشر کرد و در ماه دسامبر هم قرار است کتاب شعر نوی تحت اسم ما را با آنچه می بریم صدا بزن، منتشر کند که موضوعات متعددی چون هویت، خاطرات، اندوه و امید و شفایافتن را دربرمی گیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار یک کتاب شعر کودک از آماندا گورمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار یک کتاب شعر کودک از آماندا گورمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید