بازاریابی و فروش

جاذبه های گردشگری زوریخ؛ پرطرفدار میان کاربران اینستاگرام

زوریخ بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر سوئیس است که در بسیاری از رتبه بندی ها به عنوان یکی از شادترین و مرفه ترین شهرهای دنیا شناخته شده است. زوریخ امروز به عنوان مهم ترین قطب مالی سوئیس شناخته شده است.

27 فروردین 1401

آیا محبوبیت اینستاگرام مثل فیس بوک دچار افول می گردد؟

تیک تاک، پاندمی و هزینه های دیتای موبایل در هند همگی باعث شدند استفاده از فیس بوک در سه ماهه گذشته افت کم سابقه ای پیدا کند اما سوال بزرگ این است که آیا اینستاگرام هم به این شرایط دچار می گردد؟

26 فروردین 1401

حضور پر تعداد نمایندگان ایران در کمیسیون های اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش خبرنگاران، پس از رایزنی ها و پیگیری های اجرا شده به وسیله فدراسیون ایران، کشتی کشورمان صاحب 10 کرسی در کمیسیون ها و کمیته های مختلف اتحادیه جهانی کشتی شد.

25 فروردین 1401

نوآوری های بسته بندی برای رشد تجارت الکترونیک در سال 2022

استفاده از نوآوری های تازه در صنعت بسته بندی خصوصا بسته بندی پوشاک و استفاده از ساک دستی آماده و یا جعبه آماده برای بهبود دادن سرعت بسته بندی و پایین آوردن هزینه بسته بندی توانسته سال 2021 را با یک جهش برای خرید بیشتر مشتریان همراه کند. همه گیری کرونا نیز...

12 اسفند 1400

راهنمای کامل نگهداری و تکثیر گیاه پاپیتال یا پیچک معمولی در خانه

گیاه پاپیتال یا پیچک معمولی یکی از گیاهان رونده ای است که علاوه بر تزیین دیوارها و باغ ها از آن به عنوان گیاه آپارتمانی هم نگهداری می نمایند. اگر پیچک ها را دوست دارید و دنبال یک گیاه کم دردسر می گشت، پیچک معمولی یا پاپیتال انتخاب خوبی است. در ادامه با...

8 اسفند 1400

مستاجران آلودگی هوا، اجاره کاتالیست به قیمت خرید هوای آلوده

کاتالیست یکی از اجزای اصلی خودرو برای کنترل آلاینده هاست. وجود این قطعه که از عناصر ارزشمندی تشکیل شده، برای تثبیت آلاینده ها و قبولی در معاینه فنی ضروری است اما اجاره کاتالیست در بعضی مراکز غیرمجاز گزارش شده است. معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط...

1 اسفند 1400

توسعه همکاری های گردشگری میان ایران و روسیه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در راس هیاتی با هدف توسعه همکاری های گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و توسعه بازار گردشگری روسیه برای ایران وارد مسکو شد.

16 بهمن 1400

عرضه هفت محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده فردا انجام می شود

تهران (پانا) - فروش فوق العاده هفت محصول گروه صنعتی ایران خودرو با تصویب فروش هفتگی خودرو از سوی وزارت صمت، با موعد تحویل سه ماهه، از فردا 21 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد.

9 بهمن 1400

اولین طرح فروش اقساطی ام وی ام ایکس 22 پرو

به گزارش خبرنگاران، برای اولین بار خودروی ام وی ام ایکس 22 پرو در طرح های فروش اقساطی این شرکت وارد شده است و قیمت قطعی آن 580 میلیون تومان است.

22 دی 1400

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 5 مهر ، برطرف مشکل فراوری گلکسی S21 FE

به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی...

17 مهر 1400

سهامداران فخوز و ارفع بخوانند ، عملکرد ضعیف فولادی ها در شهریور

به گزارش خبرنگاران، شهریور ماه گزارش اقتصادی شرکت ها بورسی منتشر می گردد. این گزارش ها یکی از عوامل موثر بر فرایند بازار از سمت کارشناسان بورسی بیان شده است. در گزارش زیر به آنالیز گزارش اقتصادی شهریور ماه دو شرکت فولادی پرداخته شده است.

16 مهر 1400

دومین دوره طرح جامع از مهارت تا اشتغال برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال، دومین دوره طرح جامع از مهارت تا اشتغال با هدف توانمندسازی فعالان حوزه مهارت های نرم، برنامه نویسی پایتون، دیجیتال مارکتینگ و علوم اجتماعی برگزار می گردد.

13 مهر 1400

خانه ای لاکچری وسط بیابان بی آب و علف!

تصاویر یک خانه لاکچری که در وسط بیابانی در آمریکا ساخته شده مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

27 شهریور 1400

رونمایی هواوی از لپ تاپ های سری Mate Book B

شرکت هواوی به تازگی ترکیب جدیدی از لپ تاپ های خود را تحت سری MateBook B معرفی نموده که برای کاربردهای تجاری و طیف های مختلفی از نیازهای معمولی تا حرفه ای طراحی شده اند. لپ تاپ های میت بوک سری B به تراشه امنیتی TPM 2.0 هم مجهز شده اند تا در سه مدل MateBook B3، MateBook B5 و...

10 شهریور 1400

خانه هنر یزد مکانی برای آرامش مطلق

خانه هنر یزد که بیشتر با نام کافه هنر شناخته می گردد، در محله قدیمی فهادان یزد است که فاصله خیلی کمی هم تا مسجد جامع یزد دارد. در شب گردی هایتان که از کوچه پس کوچه ها می گذرید، سری به کافه هنر بزنید و شهر را از نمای دیگری ببینید.

24 مرداد 1400

صفر تا صد نحوه فروش سهام عدالت

درحالی که مشمولان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده بودند همچنان و بعد از گذشت یک سال امکان فروش سهام خود را ندارند، غیرمستقیم ها میتوانند با طی کردن چند مرحله سهام خود را به فروش بگذارند.

22 مرداد 1400

مأموریت کمیسیون بودجه به دیوان محاسبات برای ارائه اطلاعات هدفمندی یارانه ها

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ماموریت این کمیسیون به دیوان محاسبات برای ارائه یک جدول مشخصی از اطلاعات هدفمندی یارانه ها در بخش منابع اطلاع داد.

8 تیر 1400

بومی سازی تمام دستگاه های آزمایشگاه پاتولوژی توسط شرکتی دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان پیروز شده همه دستگاه های مورد استفاده در آزمایشگاه پاتولوژی را بومی سازی کند.

25 اردیبهشت 1400

فقط 7 درصد واحدهای صنفی از وام استقبال کردند

محمدباقر مجتبی، با بیان خسارت مادی اصناف گفت: طی 15 روزی که در آذرماه سال قبل بیشتر شهرهای کشور قرمز و نارنجی بودند، صنوف طی 15 روز بیش از 50 هزار میلیارد تومان کاهش فروش داشتند. همچنین از ابتدای اسفندماه سال 1398 یعنی ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان آبان...

12 اردیبهشت 1400

ساخت اینورتر در ایران

رپرتاژ آگهی - شاید برای شما صنعت کاران عزیز چگونگی فراوری اینورتر جالب باشد. قصد دارم در این مقاله نحوه ساخت اینورتر در ایران را که حاصل تجربه 3 ساله من در یک کارخانه فراوری اینورتر است با شما به اشتراک بگذارم.اگر شما در زمینه فروش اینورتر دلتا فعالیت...

2 اردیبهشت 1400
تعداد: (67)