کسب و کار

احیای مؤسسات و مراکز علمی کاربردی منحل شده دولتی

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های فعلی دانشگاه، کوشش در جهت احیای مؤسسات و مراکز علمی کاربردی منحل شده دولتی است.

22 اردیبهشت 1401

ازدواج دوم شهاب حسینی ، رونمایی از خانواده نو

شهاب حسینی با انتشار عکسی از فیلم جدیدش رونمایی کرد.

21 اردیبهشت 1401

جاذبه های گردشگری زوریخ؛ پرطرفدار میان کاربران اینستاگرام

زوریخ بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر سوئیس است که در بسیاری از رتبه بندی ها به عنوان یکی از شادترین و مرفه ترین شهرهای دنیا شناخته شده است. زوریخ امروز به عنوان مهم ترین قطب مالی سوئیس شناخته شده است.

27 فروردین 1401

آیا محبوبیت اینستاگرام مثل فیس بوک دچار افول می گردد؟

تیک تاک، پاندمی و هزینه های دیتای موبایل در هند همگی باعث شدند استفاده از فیس بوک در سه ماهه گذشته افت کم سابقه ای پیدا کند اما سوال بزرگ این است که آیا اینستاگرام هم به این شرایط دچار می گردد؟

26 فروردین 1401

حضور پر تعداد نمایندگان ایران در کمیسیون های اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش خبرنگاران، پس از رایزنی ها و پیگیری های اجرا شده به وسیله فدراسیون ایران، کشتی کشورمان صاحب 10 کرسی در کمیسیون ها و کمیته های مختلف اتحادیه جهانی کشتی شد.

25 فروردین 1401

این غذاهای خوشمزه اسپانیا را امتحان کنید

غذاهای معروف اسپانیاییحتی شنیدن نام غذاهای اسپانیایی هم وسوسه کنندست! یکی از خوشمزه ترین مقاصد اروپایی همین اسپانیا است، برای اینکه عاشق این کشور شوید یک بار خوردن غذاهای آن هم برایتان بس است. خوب است کمی از غذاها و ذائقه مردم اسپانیا بدانید تا اگر روزی...

18 فروردین 1401

در نخستین روز تله کام 1400 در غرفه ایرانسل چه گذشت

نمایشگاه تله کام 1400، صبح امروز رسماً آغاز به کار کرد. ایرانسل با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار نبض زندگی دیجیتال، در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده است.

14 اسفند 1400

نوآوری های بسته بندی برای رشد تجارت الکترونیک در سال 2022

استفاده از نوآوری های تازه در صنعت بسته بندی خصوصا بسته بندی پوشاک و استفاده از ساک دستی آماده و یا جعبه آماده برای بهبود دادن سرعت بسته بندی و پایین آوردن هزینه بسته بندی توانسته سال 2021 را با یک جهش برای خرید بیشتر مشتریان همراه کند. همه گیری کرونا نیز...

12 اسفند 1400

کوله گردها چه نشانه هایی دارند؟

ممکن است تا به حال زیاد با کلمه کوله گرد یا بک پکر روبرو شده باشید، اما آیا می دانید به چه کسانی کوله گرد می گویند؟ کوله گردی، سبکی ماجراجویانه و متفاوت برای سفر به دور جهان است.

11 اسفند 1400

راهنمای کامل نگهداری و تکثیر گیاه پاپیتال یا پیچک معمولی در خانه

گیاه پاپیتال یا پیچک معمولی یکی از گیاهان رونده ای است که علاوه بر تزیین دیوارها و باغ ها از آن به عنوان گیاه آپارتمانی هم نگهداری می نمایند. اگر پیچک ها را دوست دارید و دنبال یک گیاه کم دردسر می گشت، پیچک معمولی یا پاپیتال انتخاب خوبی است. در ادامه با...

8 اسفند 1400

مستاجران آلودگی هوا، اجاره کاتالیست به قیمت خرید هوای آلوده

کاتالیست یکی از اجزای اصلی خودرو برای کنترل آلاینده هاست. وجود این قطعه که از عناصر ارزشمندی تشکیل شده، برای تثبیت آلاینده ها و قبولی در معاینه فنی ضروری است اما اجاره کاتالیست در بعضی مراکز غیرمجاز گزارش شده است. معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط...

1 اسفند 1400

آمازون مرخصی با حقوق کارمندان کرونایی را کاهش داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، به این ترتیب مرخصی با حقوق برای کارمندان این شرکت از 14 روز به یک هفته (یا 40 ساعت) کاهش یافته است.

29 بهمن 1400

توسعه همکاری های گردشگری میان ایران و روسیه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در راس هیاتی با هدف توسعه همکاری های گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و توسعه بازار گردشگری روسیه برای ایران وارد مسکو شد.

16 بهمن 1400

عرضه هفت محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده فردا انجام می شود

تهران (پانا) - فروش فوق العاده هفت محصول گروه صنعتی ایران خودرو با تصویب فروش هفتگی خودرو از سوی وزارت صمت، با موعد تحویل سه ماهه، از فردا 21 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد.

9 بهمن 1400

قهرمان ایرانی کشتی دنیا راننده اسنپ شد

تهران (پانا) - امیرمحمد بیات که در رقابت های کشتی فرنگی جوانان دنیا در روسیه مدال برنز وزن 130 کیلوگرم را از آن خود کرد، شغل ثابت ندارد و برای گذران مخارج زندگی در میان تمرین های سنگین روزانه، به عنوان راننده در اسنپ کار می نماید.

28 دی 1400

اولین طرح فروش اقساطی ام وی ام ایکس 22 پرو

به گزارش خبرنگاران، برای اولین بار خودروی ام وی ام ایکس 22 پرو در طرح های فروش اقساطی این شرکت وارد شده است و قیمت قطعی آن 580 میلیون تومان است.

22 دی 1400

بازار کار کانادا در ماه مارس با 303,000 شغل نو جان گرفت

ماه مارسی را که پشت سر گذاشتیم اقتصاد کانادا خود را به دوره پیشاکرونایی نزدیک تر کرد. Statistics Canada به آنالیز شرایط بازار کار بین 14 تا 20 مارس 2021 یعنی زمانی که موج سوم کرونا در حال آغاز گردد پرداخته است. از سختگیری تدابیر مربوط به سلامت در چندین استان کم شده...

20 دی 1400

کانادا پذیرش نادر FSTP را برگزار کرد

دومین پذیرش اکسپرس انتری به فاصله یک روز در تاریخ 6 آگوست 2020 برگزار گردید. در این پذیرش مجموعا 250 متقاضی Federal Skilled Trades Program (FSTP) برای اقامت دائم دعوتنامه دریافت کردند. حداقل امتیاز متقاضیان منتخب 415 بوده است. روز قبل از این پذیرش هم اداره مهاجرت، شهروندی...

18 دی 1400

منافات مدرک تحصیلی 70 درصد از افراد شاغل با شغلشان

تناسبی بین رشته تحصیلی دانشگاهی و شغل بیشتر افرادی که در جامعه شاغل هستند، وجود ندارد.

8 آبان 1400

این افراد در صورتی که واکسینه نشده باشند، از کار برکنار خواهند شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از The Star، مددکاران اجتماعی، کارکنان بخش اداری، و کلانترهای منطقه ها، جزو 30،000 کارمند دولتی در بریتیش کلمبیا هستند که از این پس ملزم به واکسیناسیون کووید19 خواهند بود. این افراد در صورتی که به طور کامل واکسینه نشده باشند مجاز...

2 آبان 1400
تعداد: (100)