سومین روز حمله پهپادی انصارالله به پایگاه ملک خالد سعودی:ضربات دقیق بود

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، ایرنا نوشت: انصارالله یمن برای سومین روز متوالی پایگاه هوایی ملک خالد در استان خمیس مشیط عربستان را هدف قرار داد.

سومین روز حمله پهپادی انصارالله به پایگاه ملک خالد سعودی:ضربات دقیق بود

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروی هوایی انصارالله توسط یک فروند پهاد قاصف k2 پایگاه هوایی ملک خالد را مورد هدف قرار داد .

یحیی سریع در توئیتر نوشت: ضربات دقیق بود.

او اضافه کرد: این هدف گیری به عنوان بخشی از پاسخ به افزایش تجاوزات و محاصره گسترده عربستان علیه کشور ما انجام شد.

یگان پهپادی یمن روزهای شنبه و یکشنبه هم پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب عربستان را هدف حمله قرار داد. به گفته سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن ، حمله به این پایگاه واقع در منطقه خمیس مشیط عربستان با یک فروند پهپاد قاصف k2 انجام شد.

عربستان به همراه امارات و بحرین و با یاری آمریکا در ششم فروردین سال 1394 ائتلافی را برای حمله به یمن تشکیل داد و کوشش کرد که عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند، اما در طول شش ساله گذشته و با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچ یک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است.

این ائتلاف به مرور و به دلیل شکست های گسترده از نیروهای مردمی یمن، به سوی فروپاشی سوق پیدا نموده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می جنگند.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "سومین روز حمله پهپادی انصارالله به پایگاه ملک خالد سعودی:ضربات دقیق بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین روز حمله پهپادی انصارالله به پایگاه ملک خالد سعودی:ضربات دقیق بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید