توفان توییتری آمریکایی ها علیه جو بایدن

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، شهروندان آمریکایی برای تنبیه و انتقاد از جو بایدن، با به راه انداختن هشتگی در توییتر، به افزایش قیمت ها و قفسه های خالی فروشگاه ها اعتراض کردند.

توفان توییتری آمریکایی ها علیه جو بایدن

وبلاگ عینک پرادا - هشتگ #BareShelvesBiden (قفسه ها خالیست، بایدن) روز گذشته در صدر موضوعات پرطرفدار توییتر نهاده شد. این هشتگ برای دومین بار طی چند ماه گذشته، در اعتراض به اقتصاد آمریکا و بحران زنجیره تامین کالا ایجاد شد.

به گزارش اسپوتنیک، این هشتگ از سوی کاربران رسانه های اجتماعی برای تنبیه رئیس جمهور آمریکا ایجاد شده است. قفسه های خالی فروشگاه ها، افزایش قیمت ها و تمجید بایدن از پیشرفت دولت در حل مسائل زنجیره تامین، دست به دست هم دادند تا کاربران آمریکایی اعتراض خود را در قالب این هشتگ بیان نمایند. کمبود محصولات و کالاها، قیمت ها را افزایش داده و تورم را به سطوح بالاتری کشانده است.

بایدن در سخنرانی خود درباره بحران زنجیره تامین در اواخر سال گذشته به نشانه هایی اشاره و اعلام کرد که گلوگاه ها در حال برطرف مشکل هستند. رئیس جمهور آمریکا فرایند خرده فروشی ها نسبت به سال گذشته را افزایشی خواند و به بهبود خدمات پستی در آمریکا اشاره نمود. بایدن بعلاوه به کاهش قیمت گاز پس از افزایش آن در اوایل امسال تاکید نموده بود.

بحران زنجیره تامین و کمبود کالا در خواربارفروشی های آمریکا موضوع جدیدی نیست. اما این هفته و با اولین بارش برف، قفسه ها خالی تر از گذشته بنظر می آیند. بیشتر کاربرانی که از این هشتگ حمایت کردند، عکس هایی از قفسه های خالی و نیمه خالی سوپرمارکت ها را به اشتراک گذاشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توفان توییتری آمریکایی ها علیه جو بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توفان توییتری آمریکایی ها علیه جو بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید