تحصیلات بازیگران سریال افرا چیست؟ ، از مینا وحید تا سارا باقری !

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، خبرنگاران: مجموعه تلویزیونی افرا یکی از پربیننده ترین فیلم های این چند روزه بوده است و تحصیلات بازیگران این سریال برای مردم جالب است.

تحصیلات بازیگران سریال افرا چیست؟ ، از مینا وحید تا سارا باقری !

بازیگران یکی از قشرهای مطرح در جامعه هستند. بازیگران با ایفای نقش در فیلم های مختلف چهره خود را مطرح می نمایند. بازیگران و دیگر هنرمندان شروع بازیگری خود را با کار های به یادماندنی و خاطره انگیزی شروع کردند. بازیگران تحصیلات متفاوتی دارند. شاید برایتان جالب باشد تا تحصیلات بازیگران سریال افرا را بدانید.

به گزارش وبلاگ عینک پرادا،افرا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه نمایندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی است. پخش این مجموعه از 5 شهریور 1400 از شبکه یک سیما و شبکه دیدن شروع شده است.

تحصیلات بازیگران سریال افرا

خلاصهٔ داستان سریال افرا

حاج محمود (مهدی سلطانی سروستانی) کارخانه چای و برنج دارد و به خاطر اعتبار کارخانه به معروفیت رسیده است و 2 فرزند با نام های مسعود و مائده دارد. مسعود به اصرار حاج محمود بعد از فوت عمویش با دختر عموی خود که دکتر جراح است ازدواج می نماید اما برای این که مسعود در محیط بانی کار می نماید و این ازدواج اجباری بوده، تفاهم ندارند و تصمیم به طلاق می گیرند

از طرفی پیمان برادر وحید (کارگر حاج محمود) عاشق مائده شده است ولی حاج محمود مخالف بوده و به او می گوید که باید زندگی خود را ارتقا ببخشد ولی با اصرار مائده ، حاج محمود رضایت به خواستگاری می دهد و…

منبع: رکنا

به "تحصیلات بازیگران سریال افرا چیست؟ ، از مینا وحید تا سارا باقری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیلات بازیگران سریال افرا چیست؟ ، از مینا وحید تا سارا باقری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید