پیشخدمت در جشنواره ریورساید دیده می گردد، حضور 6 فیلم ایرانی

به گزارش وبلاگ عینک پرادا به نقل از سایت جشنواره، پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ریورساید که از 21 تا 30 آوریل برگزار می گردد علاوه بر پیشخدمت که روز 28 آوریل در این جشنواره نمایش داده می گردد، فیلم های دیگر ایرانی را به نمایش درمی آورد که فیلم کوتاه 3 دقیقه ای رودخانه بی پایان ساخته محمد محمدیان، فیلم پنج دقیقه ای فقط پنج دقیقه ساخته محمد محمدیان، فیلم 9 دقیقه ای آوو ساخته گلناز جمشید در روز 21 آوریل، فیلم 20 دقیقه ای همین یک بار به کارگردانی محمدحسن شاه محمدی در روز 22 آوریل، فیلم 2 دقیقه ای اردوگاه پناهندگان ساخته سعید نقویان در روز 25 آوریل از جمله آنها هستند.

پیشخدمت در جشنواره ریورساید دیده می گردد، حضور 6 فیلم ایرانی

انیمیشن پیشخدمت ساخته فرنوش عابدی که از برگزیدگان سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز هست و به عنوان بهترین فیلم پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران جایزه این بخش را دریافت کرد، به تازگی جایزه بهترین انیمیشن کوتاه را از جوایز فیلم مستقل لندن دریافت نموده است.

در جشنواره بین المللی فیلم ریورساید فیلم هایی از آمریکا، فرانسه، استرالیا، ایتالیا، کانادا، بریتانیا، فنلاند، مصر، سوند، ونزوئلا، جمهوری چک، ایرلند و اسپانیا نیز نمایش داده می گردد.

این جشنواره سال جاری با اهدای جوایز یک عمر دستاورد از چهار چهره هنری تجلیل می نماید. اد اسنر جایزه یک عمر دستاورد را برای مشارکت فوق العاده در سینما و تلویزیون دریافت می نماید، بیل میلر جایزه میراث را برای حمایت و کوشش در حفظ هنر دریافت می نماید، جانی کش خواننده فقید جایزه یک عمر دستاورد را در بخش موسیقی دریافت می نماید و استو کریگر نیز در بخش فیلمنامه نویسی با این جایزه تجلیل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیشخدمت در جشنواره ریورساید دیده می گردد، حضور 6 فیلم ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشخدمت در جشنواره ریورساید دیده می گردد، حضور 6 فیلم ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید