خودرو

پیش بینی آینده برترین بازار سال جاری ، مسکن بخریم یا نخریم؟

به گزارش خبرنگاران، عبدالله مشکانی و احسان مسلمی، دو کارشناس مالی و بازارها ساعت 21 روز دوشنبه 9 اسفند ماه در تبادل نظر با ابراهیم علیزاده، سردبیر خبرنگاران به پیش بینی آینده بازار مسکن خواهند پرداخت.

19 اردیبهشت 1401

هزینه سفر به جزیره هرمز چقدر است؟

هزینه سفر به جزیره هرمز با توجه به تنوع وسایل نقلیه برای دستیابی به این منطقه، طیف گسترده ای را در بر می گیرد.

4 اردیبهشت 1401

با بزرگ ترین فرودگاه مینیاتوری دنیا آشنا شویم

بزرگ ترین فرودگاه مینیاتوری دنیا در هامبورگفرودگاه ها معمولا آنقدر بزرگ و شلوغ هستند که هر آن محتمل است در آن ها گم شویم. اما در آلمان فرودگاهی بسیار مدرن و مجهز وجود دارد که بسیار کوچک است و کل فرودگاه را می توانید ببینید! این فرودگاه در واقع یک فرودگاه...

24 فروردین 1401

10 کاری که در سن پترزبورگ حتما باید انجام دهید

سن پترزبورگ، مرکز امپراطوری سابق روسیه گرچه قدمت زیادی ندارد، اما پر است از بناهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیبا که می تواند هر گردشگری را به مدت چند روز سرگرم کند.

21 فروردین 1401

راهنمای سفر به پرو

پرو یکی از مشهورترین و محبوب ترین مقصدهای گردشگری در آمریکای جنوبی است. بیشتر گردشگران برای عبور از جهت اینکا تریل (Inca Trail) و رسیدن به ماچو پیچو به این کشور سفر می کنند. بنابراین بسیاری از آن ها بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور را از دست می دهند. اگر می خواهید...

10 اسفند 1400

مستاجران آلودگی هوا، اجاره کاتالیست به قیمت خرید هوای آلوده

کاتالیست یکی از اجزای اصلی خودرو برای کنترل آلاینده هاست. وجود این قطعه که از عناصر ارزشمندی تشکیل شده، برای تثبیت آلاینده ها و قبولی در معاینه فنی ضروری است اما اجاره کاتالیست در بعضی مراکز غیرمجاز گزارش شده است. معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط...

1 اسفند 1400

لوکس ترین هتل های شمال کشور با امکان رزرو آنلاین

در این بخش شما می توانید از لوکس ترین هتل های شمال کشور، خدمات آنها و امکانات رزرو آنلاین این هتل ها آگاه شوید. با خبرنگاران همراه باشید.

28 بهمن 1400

وصول جریمه حدود 40 میلیارد تومانی شرکت تولید دوده لاستیک

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران از وصول جریمه بیش از 40 میلیارد تومانی شرکت دوده فام (صدف) به سبب گرانفروشی مواد اولیه تولید لاستیک خبرداد.

18 بهمن 1400

عرضه هفت محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده فردا انجام می شود

تهران (پانا) - فروش فوق العاده هفت محصول گروه صنعتی ایران خودرو با تصویب فروش هفتگی خودرو از سوی وزارت صمت، با موعد تحویل سه ماهه، از فردا 21 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد.

9 بهمن 1400

قهرمان ایرانی کشتی دنیا راننده اسنپ شد

تهران (پانا) - امیرمحمد بیات که در رقابت های کشتی فرنگی جوانان دنیا در روسیه مدال برنز وزن 130 کیلوگرم را از آن خود کرد، شغل ثابت ندارد و برای گذران مخارج زندگی در میان تمرین های سنگین روزانه، به عنوان راننده در اسنپ کار می نماید.

28 دی 1400

اولین طرح فروش اقساطی ام وی ام ایکس 22 پرو

به گزارش خبرنگاران، برای اولین بار خودروی ام وی ام ایکس 22 پرو در طرح های فروش اقساطی این شرکت وارد شده است و قیمت قطعی آن 580 میلیون تومان است.

22 دی 1400

کشته و زخمی شدن چند خبرنگار در انفجار خور مکسر عدن در یمن

انفجار خودروی حامل خبرنگاران در شهر خور مکسر عدن در جنوب یمن به کشته شدن یک زن خبرنگار و فرزند او و زخمی شدن همسرش و چند خبرنگار دیگر منجر شد.

8 دی 1400

ریزش دیوار مدرسه در علی آبادکتول؛ 7 کودک مصدوم شد

سرپرست جمعیت هلال احمر علی آبادکتول از ریزش دیوار یک مدرسه در علی آبادکتول و مصدوم شدن چند دانش آموز و معلم خبرداد.

4 آذر 1400

اختلال در سامانه سوخت گیری ناشی از حمله سایبری است

اختلال ایجادشده در سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین ها که از ساعاتی قبل موجب بروز مشکل در فرایند سوخت گیری خودرو ها شده ناشی از حمله سایبری بوده است.

27 آبان 1400
15 آبان 1400

افزایش وزن، تناسب اندام و زیبایی در بارداری

قرمز شدن خطوط شکمی یا استریا در حاملگی طبیعی است و این تغییرات معمولا با خارش همراه است. این شرایط ممکن است در رانها، سینه ها و بازوها هم دیده گردد و به علت کشیده شدن پوست است و در دوره هایی که رشد جنین سریع است رخ می دهد. بیشترین اندازه این خارش در هفته...

4 مهر 1400

14 نعمت به ظاهر ساده که نبودشان زندگیتان را زیر و رو می کند!

زندگی بالا و پایین دارد. گاهی اوقات آن قدر درگیر روزمره می شویم که یادمان می رود از زندگی لذت ببریم. گاهی هم آن قدر خودمان را با دیگران مقایسه می کنیم و توقعاتمان را بالا می بریم که لذت بردن از زندگی فعلیمان برایمان سخت می شود و مدام حسرت زندگی دیگران را...

17 مرداد 1400

گوگل 6 قابلیت نو برای اندروید معرفی کرد که همین تابستان از راه می رسند

گوگل به تازگی از 6 قابلیت نو برای سیستم عامل اندروید رونمایی کرد و همه آن ها را هم به صورت رسمی در تابستان امسال برای آن عرضه می کند.

7 مرداد 1400

قطع مکرر برق هزینه زیادی به چاپخانه ها تحمیل می کند

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به قطعی های مکرر برق در تهران گفت: این قطعی های مکرر مسائل زیادی برای چاپخانه ها و همکاران ما ایجاد کرده است که با صدمات، اتصالات برق همراه بوده و هزینه های زیادی به و...

31 تیر 1400

مربی سایپا: یک برد فوتبالی به دست آوردیم

مربی سایپا می گوید حق تیمش برد برابر فولاد بود.

17 تیر 1400
تعداد: (75)