10 برنامه آیفون با بیشترین مقدار دانلود در سال گذشته

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، برنامه ای که در ایالات متحده بیشترین دانلود را به خود اختصاص داد zoom cloud meeting بوده است که برنامه ای برای تماس تصویری گروهی و برگزاری جلسات آنلاین است. به لطف بیماری همه گیر کرونا مدل استفاده از نرم افزارها تغییر نموده است و نمودار برنامه های دانلود شده در سال 2020 هیچ شباهتی به سال های قبل ندارد. برنامه زوم درحالی که در سال گذشته حتی نتوانست جزء 20 برنامه رایگان با دانلود بالا باشد، سال جاری در صدر این لیست قرار گرفته است. البته ادامه این لیست هم قابل توجه است. برنامه تیک تاک در رتبه دوم و یک برنامه نو به نام دیزنی پلاس هم در رتبه سوم این لیست قرار داد. این نشان می دهد که تمام چیزی که مردم در سال گذشته در پی آن بوده اند ارتباط با دوستان و استفاده از محتوای سرگرم کننده بوده است. شرکت اپل تعداد دانلود برنامه های پر دانلود خود را به اشتراک نمی گذارد و این لیست از اندازه امتیازدهی به این برنامه ها تهیه شده است.

10 برنامه آیفون با بیشترین مقدار دانلود در سال گذشته

1- ZOOM Cloud Meetings

2- TikTok

3- Disney+

4- YouTube

5- Instagram

6- Facebook

7- Snapchat

8- Messenger

9- Gmail

10- Cash App

بیشترین دانلودها در گروه برنامه های پولی ، برنامه ویرایش عکس TouchRetouch ، برنامه طراحی Procreate Pocket و برنامه هواشناسی Dark Sky بود. بیشترین دانلود بازهای رایگان به دو بازی Among Us و Call of Dutyمربوط بود.

پردرآمدترین بازی ها Minecraft و یک بازی شبیه سازی شده دوران کرونا به نام Plague, Inc بودند. در بین نرم افزارهای رایگان هم برنامه زوم رکورد شکست.

در این زمینه بخوانید:

برترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی روزانه که زندگی شما را منظم تر می نمایند

آیفون 12 چه مشکلاتی دارد؟

محبوبیت زوم به لطف همه گیری کرونا و احتیاج به دورکاری چندان تعجبی ندارد. در دوماهۀ اول سال 2020 یعنی ابتدای آغاز همه گیری تعداد کاربران زوم نسبت به زمان مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشت. این رشد در ماه آوریل به 300 میلیون کاربر در روز رسید درحالی که زوم اخیراً آماری از شرکت نمایندگانش ارائه نکرده است اما تعداد کاربران و البته درآمدش روزبه روز در حال بالا رفتن است.

باقی فهرست برنامه های رایگان آیفون که بیشترین مقدار دانلود را داشته اند آشنا به نظر می رسد: فیس بوک، اینستاگرام، دانلودهای مربوط به پیغام رسان ها، یوتیوب، اسنپ چت و جی میل هم مانند سال های قبل جزء پردانلودترین برنامه ها بودند. بااین همه نتفلیکس نشان افتخار 2019 را به برنامۀ پرداخت پول Cash داد. سال گذشته رقیب برنامه Cashیعنی Venmoدر فهرست 20 برنامه اول نهاده شد.

منبع: Mashable

منبع: ایرنا زندگی

به "10 برنامه آیفون با بیشترین مقدار دانلود در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 برنامه آیفون با بیشترین مقدار دانلود در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید