با معروف ترین سگ های ماجراجوی اینستاگرام آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، 7 سگ معروف و ماجراجوی اینستاگرام

اینستاگرام به معروفیت افراد زیادی کمک کرده است. اگر اهل دنبال کردن ماجراجوهای اینستاگرامی باشید، می دانید که حسابی در این فضای مجازی طرفدار دارند و حتی از این راه کسب درآمد می کنند. می توانید سری هم به اینستاگرام خبرنگاران بزنید که با تصاویر شگفت انگیز و ویدیو های ماجراجویانه، روزتان را می سازد. این روزها اما، دیگر فقط آدم ها نیستند که می توانند ماجراجویی کنند و معروف بشوند. حالا دیگر سگ ها و گربه ها هم می توانند هزاران تا میلیون ها فالوور در اینستاگرام داشته باشند. این چهار پاهای باهوش، به قدری دوست داشتنی هستند که نمی شود نادیده شان گرفت. با خبرنگاران همراه باشید تا با این سگ های اینستاگرام معروف و ماجراجو آشنا بشوید.

با معروف ترین سگ های ماجراجوی اینستاگرام آشنا شوید!

1- Loki the wolfdog

این سگ دوست داشتنی با بیش از یک میلیون فالوور، احتمالا معروف ترین چهارپای اینستاگرامی است و البته خوشتیپ تر از آنی هست که بشود بابت این همه طرفدار سرزنش اش کرد! لوکی نه تنها یه ماجراجوی واقعی است، بلکه ژست های فوق العاده ای هم می گیرد!

2- Aspen the Mountain Pup

آستن ماجراجو، با بیش از 200 هزار فالوور، نفردوم این لیست است. اما به نظر میاید داشتن این همه طرفدار نتوانسته آثار غم را از چهره این سگ خوشرنگ و دوست داشتنی از بین ببرد!

3- paws that wander

این خواهر و برادر خوشتیپ، دو ماجراجوی بزرگ و پر طرفدار اینستاگرامی هستند که با 195 هزار فالوور در رده سوم این لیست قرار گرفته اند. با این همه شیطنت و بانکمی، توقع دیگری هم نمی شود از آن ها داشت!

4- Holly up north

هولی و جونو، دوقلوهای خوش نقش و نگار و ماجراجوی اینستاگرام هستند که با 101 هزار فالوور در رده چهارم قرار گرفته اند. اگر روحیه ماجراجوی شان را در نظر نگیریم، زیبایی این دوقلوها به حدی است که نمی شود طرفدارشان نشد!

5- George and Troja

تروجا بدون شک یکی از زیباترین و خوش عکس ترین ماجراجوهای اینستاگرام است. رنگ منحصر به فرد آن، چهره آرام اش و موهایی که در بیشتر عکس ها در دست باد رها شدند، ثابت می کند تروجا فوتوژنیک ترین سگ دنیای مجازی است و حق دارد 30 هزار فالوور داشته باشد!

6- midogka

این هم از خوش خنده ترین سگ ماجراجوی این لیست. به نظر میاید میکا دارد حسابی از این همه ماجراجویی و محبوبیت اش در اینستاگرام لذت می برد. این سگ بانمک و خنده رو، 13 هزار طرفدار در اینستاگرام دارد!

7- Im gonna be frank

با شیطون ترین و بانمک ترین ماجراجوهای اینستاگرام آشنا شوید. دو سگ هاسکی فوق العاده دوست داشتنی که به همراه صاحب شان طبیعت گردی و صد البته شیطنت می کنند و توانستند دل 10 هزار فالوورشان را حسابی ببرند!

منبع: www.wiredforadventure.co.uk

منبع: الی گشت

به "با معروف ترین سگ های ماجراجوی اینستاگرام آشنا شوید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "با معروف ترین سگ های ماجراجوی اینستاگرام آشنا شوید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با معروف ترین سگ های ماجراجوی اینستاگرام آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید