کیفیت هوای تهران ناسالم است

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای مرکز در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است.

کیفیت هوای تهران ناسالم است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عینک پرادا، پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح آدینه 15 بهمن 1400، با تداوم شرایط پایدار جوی و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

عدم وزش باد مؤثر در طی روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود. با شکل گیری تدریجی ناپایداری جوی تا اواخر وقت امروز آدینه و افزایش تندی باد تا حدودی از مقدار غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و بهبود کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها پیش بینی می گردد.

وزش باد مؤثر و گاهی نسبتاً شدید تا صبح شنبه 16 بهمن 1400، همراه با احتمال بارش سبب کاهش غلظت ذرات معلق خواهد شد و در بیشتر منطقه ها برقراری شرایط قابل قبول را در پی خواهد داشت.

وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد نمود.

با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی شنبه 16 بهمن، پراکندگی آلاینده ها، برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کیفیت هوای تهران ناسالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت هوای تهران ناسالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید