مشاور ترامپ مدعی دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات آمریکا شد

به گزارش وبلاگ عینک پرادا به نقل از سی ان ان، رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی ترامپ باردیگر مدعی دخالت خارجی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و در این ارتباط هشدار داد.

مشاور ترامپ مدعی دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات آمریکا شد

اوبرایان با ادعای اینکه بعضی کشورهای خارجی برای مداخله در انتخابات آمریکا در حال برنامه ریزی هستند، خطاب به روسیه گفت: ما همیشه به همتایان روسی خود می گوئیم که در انتخابات ما دخالت ننمایند، چون این موضوع خط قرمز ما است.

به گفته مشاور امنیت ملی ترامپ، هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی آمریکا علیه روسیه سختگیری نداشته است، چون ترامپ صدها شرکت روسی را تحریم و بخش کنسولگری و اماکن دیپلماتیک روسیه در ساحل غربی آمریکا را تعطیل کرد.

اوبرایان همچنین اضافه کرد: ترامپ به ارسال پیغام به روسیه ادامه می دهد تا آنها در انتخابات ما دخالت ننمایند، این پیغام برای پکن و تهران هم هست.

ادعاهای مشاور ترامپ علیه ایران، روسیه و چین در حالی مطرح شده که پیشتر نیز، دستگاه اطلاعاتی آمریکا این سه کشور را به کوشش برای دخالت در انتخابات متهم نموده و مدعی شده بود: در حال حاضر نگرانی اولیه ما روسیه، چین و ایران هستند، اگرچه دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی دیگر نیز می توانند در انتخابات ما دخالت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشاور ترامپ مدعی دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور ترامپ مدعی دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید