اعلام تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا انتها سال

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا سرانجام سال صورت پذیرفت.

اعلام تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا انتها سال

اعتبار مجوزهای گردشگری تا سرانجام سال تمدید شد

ولی تیموری در نامه ای که برای مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فرستاده، تاکید نمود این تصمیم بدنبال تشدید بیماری کووید-19 و با هدف کاهش مراجعه فعالان گردشگری گرفته شده است. معاونت گردشگری پیشتر از تمدید اعتبار کارت راهنمایان گردشگری تا سرانجام سال خبر داده بود.

در نامه معاون گردشگری که پنجم آذر به استانها ابلاغ شده، آمد: به استناد بند 11 مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 1399/1/1، ابلاغی رییس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، با توجه به شیوع و گسترش بیماری کووید-19 و ضرورت رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت عمومی جامعه و گذار از شرایط کنونی تشدید کرونا، با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل شرایط و تسریع فرآیند بهره مندی فعالان حوزه گردشگری از تسهیلات بانکی، به اطلاع می رساند مدت زمان اعتبار تمام مجوزهای فعالیت حوزه گردشگری صادره از سوی وازرتخانه متبوع اعم از پروانه بهره برداری، گواهینامه حرفه ای، کارت مدیریت تا سرانجام سال 1399 دارای اعتبار بوده و در صورت انقضای اعتبار، نیازمند تمدید دوباره نیست.

منبع: همگردی

به "اعلام تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید