آمازون مرخصی با حقوق کارمندان کرونایی را کاهش داد

به گزارش وبلاگ عینک پرادا به نقل از ورج، به این ترتیب مرخصی با حقوق برای کارمندان این شرکت از 14 روز به یک هفته (یا 40 ساعت) کاهش یافته است.

آمازون مرخصی با حقوق کارمندان کرونایی را کاهش داد

این در حالی است که هنوز در صفحه استخدام آمازون همچنان 14 روز مرخصی با حقوق ذکر شده است. البته این اندازه نیز قبلا به 10 روز کاهش یافته بود.

در گزارشی که در نشریه انگجت منتشر شده، بخشی از هشدار آمازون به کارگران دیده می گردد. در این هشدار ذکر شده توصیه های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) آپدیت شده و افرادی که تست کووید 19 آنها مثبت شده باید به مدت 5 روز قرنطینه شوند تا علائم شان از بین برود.

البته آمازون تنها شرکتی نیست که سیاست هایش را با توجه به دولت تغییر می دهد. والمارت نیز تعداد ساعت های مرخصی با حصوص کارمندان مبتلا به کووید19 را کاهش داده است.

دستورالعمل نو مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در خاتمه دسامبر 2021 میلادی منتشر شد و طبق آن مدت زمان ایزوله از 10 به 5 روز کاهش یافته است.

کارشناسان بهداشت عمومی اعلام نموده اند تحقیقات از این تغییر پشتیبانی می نماید اما بعضی از آنها درباره کارگرانی اظهار نگرانی نموده اند که با وجود بیماری باید به سر کار خود برگردند.

طبق نسخه ای از سیاست های اصلاح شده آمازون، گزینه های مرخصی اضافی برای افرادی فراهم است که علائم بیماری آنها بیش از یک هفته ماندگار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمازون مرخصی با حقوق کارمندان کرونایی را کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون مرخصی با حقوق کارمندان کرونایی را کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید