همایشها و نمایشگاه ها

بازدید گردشگران اندونزیایی و تایوانی از ظرفیت های گردشگری کشاورزی تربت حیدریه

میراث آریا/ براساس اخبار واصله، بازدید گردشگران اندونزیایی و تایوانی از ظرفیت های گردشگری کشاورزی تربت حیدریه صورت گرفت.

17 اردیبهشت 1401

جاذبه های گردشگری زوریخ؛ پرطرفدار میان کاربران اینستاگرام

زوریخ بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر سوئیس است که در بسیاری از رتبه بندی ها به عنوان یکی از شادترین و مرفه ترین شهرهای دنیا شناخته شده است. زوریخ امروز به عنوان مهم ترین قطب مالی سوئیس شناخته شده است.

27 فروردین 1401

با بزرگ ترین فرودگاه مینیاتوری دنیا آشنا شویم

بزرگ ترین فرودگاه مینیاتوری دنیا در هامبورگفرودگاه ها معمولا آنقدر بزرگ و شلوغ هستند که هر آن محتمل است در آن ها گم شویم. اما در آلمان فرودگاهی بسیار مدرن و مجهز وجود دارد که بسیار کوچک است و کل فرودگاه را می توانید ببینید! این فرودگاه در واقع یک فرودگاه...

24 فروردین 1401

در نخستین روز تله کام 1400 در غرفه ایرانسل چه گذشت

نمایشگاه تله کام 1400، صبح امروز رسماً آغاز به کار کرد. ایرانسل با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار نبض زندگی دیجیتال، در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده است.

14 اسفند 1400

لوکس ترین هتل های شمال کشور با امکان رزرو آنلاین

در این بخش شما می توانید از لوکس ترین هتل های شمال کشور، خدمات آنها و امکانات رزرو آنلاین این هتل ها آگاه شوید. با خبرنگاران همراه باشید.

28 بهمن 1400

آتش سوزی در تبریز سه کشته برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی سیلندر های گاز مایع در محوطه نمایشگاه کامیون در جاده سنتوی تبریز اطلاع داد.

20 بهمن 1400

توسعه همکاری های گردشگری میان ایران و روسیه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در راس هیاتی با هدف توسعه همکاری های گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و توسعه بازار گردشگری روسیه برای ایران وارد مسکو شد.

16 بهمن 1400

حضور در نمایشگاه ساختمان بیگ فایو (The Big 5) را از دست ندهید

نمایشگاه بیگ فایو (The Big 5) بیش از 40 سال است که در حوزه ساختمان برگزار می گردد و فرصت های تازه این صنعت را به فعالان این صنعت در خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا معرفی می نماید. دوره تازه این نمایشگاه، ماه آینده در شهر بندری دبی برگزار می گردد.

8 شهریور 1400

همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل

پنجمین قسمت از نشست چهارشنبه های استارتاپی پست با موضوع همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل برگزار می گردد.

4 شهریور 1400

مصطفی قادرپناه سازنده ساز تار براثر ابتلا به کرونا درگذشت

مصطفی قادرپناه از هنرمندان شناخته شده و ماهر در عرصه ساخت ساز تار روز 29 خرداد بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

20 تیر 1400

گوشی می 11 شیائومی 7 اسفند وارد بازار بین المللی می شود

گوشی می 11 شیائومی، اولین بار در دسامبر سال گذشته میلادی (آذر/دی) سال گذشته وارد بازار چین شد و اکنون اعلام شده است که در تاریخ 25 فوریه برابر با هفتم اسفندماه وارد بازار جهانی می شود.

1 فروردین 1400

بهترین آداپتورهای وای فای USB در سال 2021

وای فای خوب یک احتیاج اساسی و مدرن زندگی شده است. در خانه هایی که چندین نفر زندگی می نمایند و مشغول کار، سرگرمی، یادگیری و آموزش هستند؛ و معماری عجیب و غریب ساختمان ها هم باعث شده سیگنال های رادیویی به طور مستقیم پخش نشوند و موانع زیادی داشته باشند؛ دسترسی...

27 اسفند 1399

برگزاری نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران تدبیر شایسته ای بود

خبرنگاران - خاویر اوروبیو؛ مترجم زبان اسپانیولی: تجربه شرکت در نمایشگاه بین­ المللی مجازی کتاب برای من بسیار تجربه جالب، جذاب و قابل استفاده بود. من مدتی برای تحصیل در ایران زندگی می کردم و شرکت در نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران جزو خاطرات به یاد ماندنی...

15 اسفند 1399

اعلام منع آمد و شد در یکی از شهرهای تگزاس به دلیل کرونا

مقامات شهر ال پاسو در ایالت تگزاس به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا و پر شدن ظرفیت بیمارستان ها مقررات منع آمد و شد اعلام کردند.

6 آذر 1399

ماجرای فروش داغ محصولات آرایشی تقلبی و قاچاق چیست؟

مدیرعامل مهد کار آفرینی پگاه پایا، در خصوص نحوه فروش محصولات آرایشی قاچاق در کشوراظهار داشت: آرایشگران، یکی از اصنافی بودند که در دوران کرونا، به شدت آسیب دیدند، به طوری که بعضی از آنها مجبور شده اند شغل و حرفه خود را رها نموده و سراغ کار دیگری...

3 آذر 1399

محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند سایبری کشور استفاده می شوند

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا فرجی پور امروز در رویداد دو روزه ارائه نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، گفت: سازمان پدافند غیرعامل کشور، برنامه های مشخصی برای حمایت معنوی از شرکت های دانش بنیان و...

29 مهر 1399

امباپه: فرصت تاریخ سازی با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان را دارم، بازیکنان کاملاً از توخل حمایت می کنند

بال فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید که برای تاریخ سازی به این تیم پیوسته است.

17 مهر 1399

خبرنگاران زلزله رودبار سرآغاز تحولی در مقابله با حوادث و بلایای کشور است

تهران - خبرنگاران - هماهنگ کننده ارشد سازمان ملل متحد برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایا در آسیا و اقیانوسیه (APDIM) گفت: زلزله رودبار و منجیل در 31 خرداد 1369 یکی از مخرب ترین حوادث دهه های اخیر و در عین حال سرآغاز تحولی اساسی در مقابله با حوادث و بلایا در کشور...

28 مرداد 1399

دیدار دوجانبه اردوغان و السراج؛ ترکیه بر افزایش حمایت از دولت وفاق لیبی تأکید کرد

رئیس جمهوری ترکیه در دیدار با نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی در آنکارا، تأکید کرد که کشورش حمایت ها از دولت وفاق را افزایش و ادامه خواهد داد.

14 مرداد 1399

با ماشین از وسط نقاشی ون گوگ عبور کنید ، ابتکار یک موزه در روزگار کرونا

نمایشگاه ون گوگ در پاریس به نام la nuit ettoilée که سال گذشته افتتاح شد به این دلیل شناخته شده است که به بازدید کنندگان اجازه می دهد در داخل نقاشی های ون گوگ از جمله شب پر ستاره، آفتابگردان و اتاق خواب قدم بزنند. اما اکنون، همتای آن در تورنتو، راهی منحصر به فرد...

6 مرداد 1399
تعداد: (38)