سنگدوینی: از عملکرد تیمم در مصاف با سپاهان راضی نیستم، چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، سرمربی تیم والیبال پاس گرگان از عملکرد شاگردانش در ملاقات مقابل سپاهان اصفهان ابراز نارضایتی کرد.

سنگدوینی: از عملکرد تیمم در مصاف با سپاهان راضی نیستم، چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم

به گزارش وبلاگ عینک پرادا، عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در خصوص شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در بازی رفت مرحله پلی آف یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال گفت: تبریک ویژه به تیم سپاهان بابت این پیروزی و خسته نباشید به بازیکنان خودم می گویم البته از عملکرد تیمم راضی نیستم.

سرمربی تیم والیبال پاس ادامه داد: انتظار داشتم بازیکنان ما، شرایط بهتری را در بازی رقم بزنند. ما شگفتی ساز لیگ برتر بودیم و کسی فکرش را نمی کرد به پلی آف برسیم به همین علت چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم.

سنگدینی گفت: امروز با حریفی قابل احترام مسابقه دادیم که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. به همین دلیل توقع داشتیم که فکر بچه ها راحت باشد، ولی اینطور نشد. امیدوارم در بازی بعدی، تیمی که با چند سرباز و بدون هیچ گونه هزینه ای راهی لیگ برتر شده است، عملکرد بهتری داشته باشد و به نوعی به جامعه والیبال خدمت کند.

وی در انتها توضیح داد: هدف نخست ما حفظ سهمیه لیگ فزونی و بعد از آن صعود به مرحله پلی آف بود. سپاهان شانس قهرمانی است. امیدوارم در انتها لیگ، هر تیمی که شایسته تر است قهرمان گردد و ما نیز در بازی بعدی حداقل 3 بر صفر نبازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سنگدوینی: از عملکرد تیمم در مصاف با سپاهان راضی نیستم، چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگدوینی: از عملکرد تیمم در مصاف با سپاهان راضی نیستم، چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید